15 Mart 2009 Pazar

Yaş 23

Azizim 23. yaş da bitti. Ne ara geçmiş o kadar yıl bilmem. Büyüdük azizim büyüdük. Yaşlanıyoruz.
Nedense her sene aynı favori şarkılarla giriyorum yeni yaşa. Her yaşın bir güzelliği var ama yaş kemale ermeye başladı azizim :)

Benim yerime düşüncelerimi aynı iki şarkıya bırakıyorum onlar anlatsın. Zira benim şu an yazacak sözlerimi onlar çoktan yazmış..

Sizi bilmem, ama ben karar verdim.
Su gibi duru olup hep akmaya,
Başka sular tanıyıp, çoğalmaya,
Dalgalanmaya, taşmaya...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Yalnız mıyım insanlar içinde?
Arkadaşlarım, aşklarım içimde.
Yara aldım bundan iki yıl önce,
Hiç susmadım, şarkı söyledim günlerce

Artık kısa cümleler kuruyorum,
Sevdiklerim, sevmediklerim yanımda.
Kabullendim herşeyi olduğu gibi.
Yola çıktım, yarınlara...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Bakıyorum aynaya her gece,
İçim rahat, biraz yorgunum sadece.
Hayatıma giren herkese,
Yaşanmış her şeye

Teşekkürler büyüyorum sizinlee

Hiç yorum yok: